Aan gemeerd te Rotterdam..

30 Mei 2016 Harmony-of -the seas

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

15 reacties op “Aan gemeerd te Rotterdam..

    • Mooie he Ed. ik kreeg de foto’s van vrienden helaas kan ik dat niet meer. Maar erg leuk om in elkaar te zetten met wat hulp van Jan .Ed
      een heel fijn weekend toegewenst gr van ons beiden..

    • Hallo Joke. Wat een bakbeest he. geweldig om deze foto’s te verwerken via vrienden gekregen ik wenst jou een heel fijn weekend toe lieve gr van Cees

    • Ha Ann geweldig toch dit grote Zeeschip. Alles redelijk hier geniet van het leven op mijn manier ..Ann heel fijn weekend liefs van Marry en Cees

  1. ha die Cees
    mocht je niet ff in de machine kamer of op de brug
    ik heb het een keer gevraagd als ik vrienden afhaalde van zo’n schuit die een dag in Amsterdam lag , nu dat kan je vergeten , en juist die plekken lijken mij het meest interessant
    groet , Karel

    • Hoi Karel dat gaat zeker niet lukken ..ik ben er niet geweest hoor helaas..
      ik kreeg ze van vrienden dus kon ik er een presentatie. Van maken Karel. heel fijn weekend toegewenst Gr van Marry en Cees

  2. ha die Marry en Cees
    ik maak graag gein en heb de donderdag / vrijdag als ik druk ben met krantenwijken benut om gein die ik in de mail krijg te plaatsen en ik hoop dan dat het een glimlach of zelfs een schaterlach ontlokt
    we hebben water zat zou ik zeggen ja , ik kwam er tot nu toe redelijk van af bij mijn wijken lopen als ook op het grote rivieren pad , hoop daar morgen weer te zijn , tussen Buren en Beneden – Leeuwen aan de Linge
    dus wat hulp in huis , niet makkelijk zo je zegt , maar ik vermoed dat Marry er toch best wel blij mee is
    ik wens jullie een heel goed weekend , en ik zal binnen kort weer eens zien of ik nog wat scheepjes in mijn archief heb
    lieve groet , Karel

  3. Karel bedank voor het berichtje.. het gaat alleen om medisch zorg. Gelukkig kan Marry gelukkig alles nog zelf .. fijne week Karel gr van ons..laters

  4. ha die Cees
    ik ben blij dat je er van kon genieten
    zo kan je een wandeling digitaal mee wandelen , doen ze allemaal , zal niemand mee krijgen đŸ™‚
    jullie ook een fijne zomer
    lieve groet , Karel

Volgens mij is het zo duidelijk..

