schepen van de V.N.S

Presentatie1

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

9 reacties op “schepen van de V.N.S

  1. ha die Cees
    het is weer dik in orde hier , zag heel wat schepen voor bij varen đŸ˜‰
    jij gaat vissen , ik niet fietsen maar wandelen
    hoe het ook is , geniet er van
    groet , Karel

    • Karel lekker wandelen vandaag. je moet het er van nemen , nu prachtig weertje Fijne week toegewenst gr Cees

    • Ha Patty . je joh ik probeer alles . en wil er toch wel bij horen.
      lekker weer nu ff voor de dagelijkse boodschappen en dan luieren
      alles oke bij jou. maakt er een fijne dag van lieve Gr van Cees ..

  2. ha die Marry en Cees
    ja was lekker warm hé , ik kan er gelukkig goed tegen en liep afgelopen zaterdag nog een mooie wandeling op het Grote Rivieren pad , wil ik deze week weer , ff de juiste dag kiezen ivm eventuele regen
    wens jullie een fijne avond
    groet , Karel

Volgens mij is het zo duidelijk..

