12-1-2016 Panama

Panama-2016-Kangur 06-K

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

3 reacties op “12-1-2016 Panama

  1. Karel ik ben even bezig geweest je moet de tijd toch gebruiken als het lukt die van jou was ook weer erg mooi om te zien . helaas probeer ik iedereen wat te laten weten maar door mijn gezondheid is het wel moeilijk, maar zal doen wat ik nog kan fijne dag Karel en tot Mails Gr CEES

  2. ha die Cees
    ja Greetje is een artiest met powerpoints maken đŸ™‚ en een lieve vrouw ook nog eens , heb haar en haar man vorig jaar zomer getroffen
    dat je langs komt en het alles wat bij te houden vind ik knap en wie weet doet het je goed
    wens jullie ondanks het ziek zijn toch een fijne verdere dag
    groet , karel

Volgens mij is het zo duidelijk..

