Sail te Amsterdan 2015

IMG_4231_zpslxqjl8pgSail Amsterdam 2015 Cees

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

8 reacties op “Sail te Amsterdan 2015

  1. ha die Cees
    ja sail was weer een groot suc6 , heb er ook wel ppsjes van , als je ze wilt hoor ik het wel
    dus jij gaat al huppelend op sondevoeding op naar een oude dag , ja ik maak er maar weer gein van , lachen zeg ik houd je op de been , toch
    fijne avond

  2. ha die Cees
    beste medicijn , positief blijven en als het kan lachen
    al is dat vaak makkelijker gezegd dan gedaan
    ja prachtig weer om te wandelen , ik deed het dan ook aan de rand van de Veluwe , morgen maar weer zien
    fijne avond nog , Karel

Volgens mij is het zo duidelijk..

