19-7-2015.Leuke Zee Schepen

img_2426Leuke dia’s van Zee Schepen.{ Klik  Hier]

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

7 reacties op “19-7-2015.Leuke Zee Schepen

    • Karel Bedankt voor je berichtje.Zo je ziet ben ik het gaan oppakken ik heb er wel lang over gedaan om dit in elkaar te zetten maar toch leuk om te maken .medisch is het niet haalbaar om nog te sleutelen – te groot risico. Dus hobbelen zo maar door Hartelijke groet van Cees

      • doen wat je doen kan Cees
        niet op een klok kijken , gewoon wat doen als het gaat
        moet je zien zo hobbel je nog een heel eind
        groet , Karel

      • WEL MOEILIJK MAAR TOCH DOORZETTEN DAT IS HEEL BELANGRIJK gr. Karel Cees

    • Ann weer proberen hoor wel erg moe. Helaas kan ik het niet lang volhouden en niksen dat is ook niets voor mij. jij ook lieve groetjes van ons

  1. ha die Cees
    inderdaad , de kop niet laten hangen, is niet makkelijk , maar zeer belangrijk
    ben blij dat je m’n blog mooi vond
    ik had vandaag wat anders te doen , onverwacht een logé gister avond , zojuist op te trein naar huis gezet en z’n meissie laten weten , al is wel hij is onderweg
    nu een rustig tv avondje
    lieve groet , Karel

Volgens mij is het zo duidelijk..

