Amerikaan Duizend maal gestoken

m1mxwc2au2c3_std320Een man in de Amerikaanse staat Arizona heeft een hachelijk avontuur met agressieve bijen ternauwernood overleefd.

Hij verstoorde een grote bijenkolonie in een achtertuin in Kingman, waarna hij tussen de vijfhonderd en duizend keer werd gestoken.

De man ligt nu in stabiele toestand in het ziekenhuis, hebben plaatselijke autoriteiten vrijdag (plaatselijke tijd) gemeld.

Het slachtoffer was aan het werk op het terrein toen hij werd gestoken. Waar dat precies gebeurde is niet duidelijk, maar er zaten volgens de politie onder meer “enorme aantallen bijen in de schuur”. In totaal besloeg de bijenzwerm tienduizenden diertjes.

Hulp

Eenmaal gestoken vluchtte de man naar zijn auto. Hij kreeg hulp van twee voorbijgangers, die eveneens werden gestoken. Er werd een imker ingeschakeld, maar ook hij kreeg het te verduren.

Volgens de imker zou het nog dagen duren om het bijenvolk in bedwang te krijgen. Inwoners in de nabije omgeving wordt geadviseerd hun huisdieren binnen te houden en om enkel met de ramen gesloten auto te rijden.

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

9 reacties op “Amerikaan Duizend maal gestoken

  1. Dat was dus mijn dood geweest Cees, ik ben allergisch voor insectensteken en kreeg eens een steek van een paardenvlieg, mijn arm was toen zo enorm dik dat ik toch maar even naar de huisarts ben gegaan, die wist mij te vertellen dat 10 steken dodelijk voor me waren. Arme man, een lieve groet voor jullie beiden.

    • Heftig Patty wat een verhaal hoop dat alles nu weer wat rustig is bij jullie gr samen van Cees ik wilden er wat is schijven maar dat lukt me niet Reactie daar over

      • zo kan het toch ook 😉
        nog een heftige week er achter aan gehad, maar het tij begint weer te keren naar positief 😉 Groetjes

Volgens mij is het zo duidelijk..

