Oud Gereedschap

IMG_0909IMG_0910IMG_0913IMG_0914IMG_0911

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

10 reacties op “Oud Gereedschap

    • Laat wat zien leuk toch van jullie bakkers Materialen hebben jullie een Bakkerij winkel gehad ? fijne Weekend toegewenst Cees

      • Mijn opa was bakker en mijn schoonvader ook. Als ik weer meer tijd heb, zal ik dat eens doen đŸ˜‰ Groetjes!

    • Hoi Ed zo zie je met wat opruimen van mijn box kom je dit ook tegen erg leuk om ge houden Fijne dag Ed Gr Cees

  1. Erg leuk toch .. Ik ben ook 40 jaar Banketbakker geweest dus zal het wel erkennen Speculaas plakjes +Matjes om bonbons te gieten in etappes .
    Paaseierenvormen enz. fijne dag Patty

Volgens mij is het zo duidelijk..

