Combinatie van Schepen

Combinatie van schepen  Klik  hier Combinatie van Schepen ppsx

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

4 reacties op “Combinatie van Schepen

    • Klopt Ed. deze zijn vrijdag gemaakt wel gaaf Ed. als jij dat zo zien kan Gr
      van Marry en Cees en Pluk de dag

  1. ha die Cees
    je hebt je best weer goed gedaan en er een mooi pps neer gezet
    ik net thuis van het werk đŸ™‚
    ik doelde er op dat ik de mooie pps die je maakte al zag voor je het hier plaatste
    dus ik krijg nog wel de updates van je blog
    wens jullie een gezonde nachtrust

Volgens mij is het zo duidelijk..

