Fijne feestdagen

images (8)

Presentatie1.ppsx Mooie afbeeldingen

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

12 reacties op “Fijne feestdagen

    • Patty dat wensen we jou ook toe hele fijne mooie feestdagen en houden elkaar op de hoogte en hoopt op een beter jaar. liefs van Marry en Cees

  1. ha die Cees en Marry
    ik net thuis van het werk , ff zitten nog , de mails en reacties bekijken , pintje erbij , wie doet me wat 🙂
    ik werk de kerstdagen zoals bijna altijd sinds ik hier in ’81 begon , maar heb voor het eerst in die 34 jaar oud en nieuw vrij gevraagd , ben benieuwd
    Wens jullie in ieder geval een heel fijne tijd rond deze dagen
    groet , karel

    • Dat is je dan ook wel eens gegund Karel. we wensen je dat geluk toe het moet nu toch je hebt het lang genoeg gedaan . vrij dus !!! van onze kant nemen dit is nu wel eens normaal dat het mogelijk moet zijn ..en de laatste feest dagen hé,,volgend jaar heb je dit niet meer te vragen lekker in de AOW. Fijne feestdagen toegewenst groetjes van ons,

Volgens mij is het zo duidelijk..

