Een kijkje in het Dieren rijk 27-11 2014

mime-attachment10

Een kijkje in het dierenrijk  klik  Hier

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

10 reacties op “Een kijkje in het Dieren rijk 27-11 2014

    • Guten Tag Wolfgangs
      ein paar Wochen und dann ist es 2015
      Niere ist sehr nassem Wetter der Wochenende Grüße von Cees genießen

    • ZO vind ik nog wel eens foto”s van vrienden enz. .en probeer er een leuke presentatie van te maken en ben lekker bezig lieve groet van Cees .

  1. Lieve Cees, nog steeds kan ik je PPS’jes niet zien, ik krijg telkens meldingen dat ik een nieuw compalititeitspakket moet downloaden omdat jij de nieuwste versie hebt van Microsoft PowerPoint. De foto van de eekhoorn met haar kindje is prachtig! Liefs voor jullie beiden, Ann.

Volgens mij is het zo duidelijk..

