Wederom weer wat leuks om te bekijken

saturnus-14juni2014.jpg varend op het noord zeekanaalLEUKE VARIATIES  >>KLIK  HIER ,,

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

12 reacties op “Wederom weer wat leuks om te bekijken

    • Ed ben lekker bezig toch . helaas nog niet naar buiten geweest ,maar het is niet anders gelukkig hebben we een mooie hobby Ed, en daar heb ik veel genoegen van lieve groetjes eed van Marry en Cees

    • Ed zo je ziet staan de Eurodam er op als achtergrond.. weet jij Ed hoe ik dit transparant kan krijgen dat zou nog mooier zijn . misschien heb jij de tip,,gr Cees

    • Dat had ik ook begrepen lekker genieten van je AOW Ik zit 10 jaartjes bij de groep ..Karel geniet met alles wat er op je pad komt Gr Cees

  1. Weer mooi om te zien Cees en de tewaterlating is ook mooi, overigens vind ik je achtergrond hier op je site veel mooier dan eerst, fijn dat je zo’n leuke hobby hebt, lieve groet voor jullie beiden van mij, Ann.

    • Ann dat vond ik ook ..helaas kan ik er niet doorheen kijken ..dat lukt me niet ..transparant kan ik niet vinden dat zo nog mooie zijn toch ,doe rustig aan hé Ann gr van Cees

  2. Hallo Freund Wolfgang ja, wie Sie sind immer noch dabei groß genug Beispiele zusammen zu stellen,, und alles, was es in Ordnung Ich folge dir sicher, dass alle schön schöner Tag wünschen Ihnen Grüße von Cees

Volgens mij is het zo duidelijk..

