De Bierboot

De bierboot moet eraan te pas komen om dinsdag een beeld van 5000 kilo op zijn plaats te krijgen in het Heycopplantsoen in Utrecht.

De bierboot wordt in Utrecht gebruikt om café’s en restaurants aan de grachten in de stad te bevoorraden.


FileHandler.pngBierboot

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

11 reacties op “De Bierboot

    • HOI Ed leuke klus hé. voor de drank orgels,,grappig om te zien hoe dat het daar toe gaat . fijne week toegewenst helaas weinig de deur uit ja ziekenhuis
      maar het is niet anders..gr Cees

  1. Hallo Cees,
    Weer interessante informatie 🙂
    Ben je dit jaar ook naar de havendagen geweest in Rotterdam? Mijn ouders gaan bijna elk jaar en genieten dan volop.
    Hartelijke groet,
    Patty

    • Hallo Patty,,helaas kan ik dat niet meer opbrengen medisch niet mogelijk.
      maar wil nog zo graag en ik hoopt op een wonder . en bedankt voor je berichtje liefs van Cees

      • Beste Cees,
        Niet leuk te lezen, dat het je momenteel niet zo goed vergaat. Ik zal duimen voor dat wonder en een nog zo goed als mogelijk herstel! Hartelijke groet, Patty

    • Grappig Karel om dit even te zien.helaas niet in form..maar probeer bij te blijven via de media.ik krijg veel l informatie,over de scheep vaart en zit er biij.
      ben jij een bier drinker ..ik hou me maar aan de thee door mijn omstandigheid fijne week toegewenst gr Cees

    • Ann ja ik kwam deze boot tegen op internet en ik vond het leuk om het even te melden ik probeer met blog ook wat te doen zie maar op { mijn blog } .Gr van Ons..

Volgens mij is het zo duidelijk..

