Vissen te Rijswijk

IMG_0562

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Vissen

18 reacties op “Vissen te Rijswijk

    • Hoi Ed leuk visdagje geweest.. leuk gevangen ,en 5 minuten van huis dus mooi toch .gelukkig vermaakt ik me . al is alles niet zo als het moet maar wil er niet over zeuren ben ik te moe dan gauw huiswaarts fijne dag gr van Cees

    • Guten Morgen WolfgangS .. nice Fisch gefangen. Wissen aber legte sie gleich wieder.
      dass Sie als Sportfischer tun und sollte nicht denken, alles zu essen Dank an Sie für Ihre Antwort schönen Tag Gr Cees geht sie

    • Leuk visje toch er zwemmen er hier genoeg rond spiegel en brasems snoeken enz……leuk e hobby..en ook mooi om ze gelijk weer teug te zetten
      en alles oké bij jullie lieve groetjes van Cees

    • Hoi Karel als sportvisser gelijk maar los laten ,ik moet er niet aan denken om
      ze te eten . hele fijne zomer Karel groetjes van Cees ..

    • Zeker weten mooi visje. daar ging ik voor van de week weer leuk gevangen .
      heel fijn weekend toegewenst gr Cees.

Volgens mij is het zo duidelijk..

