”Het Vogeltjes Theater”

image03030Het – Vogeltjes. Theater

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Dieren

6 reacties op “”Het Vogeltjes Theater”

  1. ha die Cees , daar zijn pracht vogels bij , sommige treffen we wat vaker dan de ander , zo trof ik vorige week bij een fietsritje een Lepelaar
    zag dat je de wandeling van me bij mij achter mooi vond , ja het Gooi is best mooi
    ja ik doe gelukkig graag wandelen en fietsen , ook al valt het niet altijd mee
    Ik hoop dat het je inmiddels wat beter gaat
    sluit af en zeg , slaap wel

    • Goeden morgen Karel,kan je mij die lepelaar doorsturen .ik heb ze niet allemaal zelf gemaakt ook wat gekregen van vriend erg mooi in het gooi.dat is zeker waar .helaas is het tobben maar leven nog ,gelukkig helpen ze me nu beter dan verleden week. alles ging fout ik was erg rond om mijn buik grote verstopping in vocht kanaal .ik praat er verder liever niet over maar je vraag het iedere 5-a 6 weken wissel Karel genieten He. dat is mijn motto.groetjes van Cees .

  2. Erg jammer Cees ik kan de PPS niet openen, dan heb ik ergens een nieuwere versie van nodig en moet die downloaden en dat doe ik liever niet. De foto is in ieder geval prachtig, liefs voor jou en Mary!

    • Is dat altijd zo geweest Ann. hij is erg mooi en ben lekker bezig toch
      geniet van de dag . liefs van ons beiden groetjes. Broertje Ed zal het wel kunnen oplossen toch..

  3. ha die Cees
    nu lees ik hier dat je een foto wilt hebben , nu dat kan , zal zien of ik een mail adres kan vinden , die lepelaar trof ik in het land naast de Eem vlakbij Eemdijk
    en ik ben ook vandaag blij met je glimlach , blij dat je het mooi vond
    wens je beterschap
    groet karel

Volgens mij is het zo duidelijk..

