”Prachtig is de natuur”

IMG_0370Prachtig is de natuur..klik hier,,

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

12 reacties op “”Prachtig is de natuur”

  1. ha die Cees
    ik net thuis van het werk , en ja dan ff de mailbox legen samen met een lekkere pint
    zie ik een mooi gemaakte pps van je , inderdaad de natuur is schitterend , ik geniet er dagelijks van , zeker als ik vrij ben ,maar zelfs als ik werk zie ik nog mooie dingen
    vraagje , wat zijn de afmetingen van de fotos die je in de pps hebt verwerkt
    wens ik je een goede nachtrust

  2. Dat wil zeggen lekker slapen Karel mijn resolutie is 800 x 600 .daar doe ik alles mee.ik ga stoppen en ga naar Brabant met famillie, tot zondag avond..en veel mooie foto’s maken Karel. van die omgeving bedankt voor je reactie geniet van het weekend gr Cees

Volgens mij is het zo duidelijk..

