”Leuke rondvaart trip door Rotterdanse haven”

statendamLeuk tripje 1

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

6 reacties op “”Leuke rondvaart trip door Rotterdanse haven”

    • Ed. dat moet je zeker doen van de zomer. Erg leuk ook om dit te doen met de familie ,, ik ben aan het uitproberen om een blog te maken . maar mag me niet te druk maken .Problemen genoeg jou bekent Ed. Gr Cees

    • Hallo rarel daar ben ik het ..zeker mee eens.., nu maar weer eens wat anders zoeken om te plaatsen. Het houd me bezig. Mooie afleiding hoor. Ja helaas beperkingen dat is nu eenmaal zo. fijne week toegewenst en blijft jou volgen .allemaal erg mooi om te bekijken karel.. Gr Cees

    • lieve Ann leuk weer wat te horen , ik ben lekker bezig toch . Ik zal de moet nog er in houden ..al is het niet fijn zo. Genieten dat is belangrijk Ann fijne Paasdagen liefs van Marry en Cees

Volgens mij is het zo duidelijk..

