”Wist u dat Garnalen alleen maar achteruit kunnen Zwemmen”

Heerlijk  voor  de  feestdagen Recept. 2ons garnalen. mengen  met mayonaise wat smaak verse  sla blaadjes in  glas  beklede  dus. En snufje rode paprika.  en op  de  rand  van  het  glas heel stukje  citroen  er op  hangen heerlijke  cocktail..

Heerlijk voor de feestdagen Recept.
2ons garnalen. Pp. mengen met mayonaise wat smaak
verse sla blaadjes in glas beklede dus. En snufje rode paprika.
en op de rand van het glas heel klein  stukje citroen er op hangen
heerlijke cocktail. .Eet smakelijk

Garnalen hebben geen vinnen zoals vissen om voort te bewegen in het water en dus moeten ze hun lijf gebruiken. Ze trekken hun buik sterk samen waardoor ze snelheid maken, alleen zwemmen ze hierdoor wel achteruit.

In aquariums zullen garnalen soms hun poten heel snel bewegen waardoor ze een beetje rond kunnen zwemmen.

garnaal

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

7 reacties op “”Wist u dat Garnalen alleen maar achteruit kunnen Zwemmen”

  1. Cees, ik ben dol op garnalencocktails maar ik doe het met whisky cocktailsaus en ook wat peper erbij, om het er mooi uit te laten zien kan je ook een plakje tomaat met een pluk peterselie bovenop doen, dat garnalen achteruit zwemmen wist ik maar leuk om te lezen. Als vooraf is het heerlijk en 2 ons is best wel veel hoor! Liefs voor jullie beiden, Ann.

    • Ann ik weet dat dat er ook bij kan maar dacht aan me zelf ik kan daar niet tegen ! vandaar dat dit er niet bij staat Inderdaad. het is allemaal te koop in kleinen flesjes,, 2 ons is veel maar ze zijn ook heel erg klein de Hollandse vind ik .. liefs van ons..

Volgens mij is het zo duidelijk..

