”Trip door china”2013

weer  een  aanradertje. En  gelukkig  geen vervuilden lucht mee gemaakt  heel  helder  allemaal..vergeleken  met  wat er nu  gaande  is   minder dag 50 meter  zicht  gr  Cees

weer een aanradertje. En gelukkig geen vervuilden lucht mee gemaakt heel helder allemaal..vergeleken met wat er nu gaande is minder dan 50 meter zicht gr Cees

Trip door China>>>>Klik Hier

9 reacties op “”Trip door china”2013

    • Hallo Wolfgangs ja mijn zoon die reist erg graag, en ik heb de reis via de dia’s bekeken en kon thuis blijven . prachtig allemaal maar te veel op dit allemaal te plaatsen en gaan het goed bij jullie, bedankt voor de reactie, groetjes Cees

    • ha die Karel ja mijn zoon weet het wel he allemaal te vinden ,wat vakanties betreft ..en is er stapel op, dus lekker laten genieten toch . en ik komt zo ook aan mooie dia’s tot later he en bedankt voor de mail..gr van Cees

    • Hoi Ann, eindelijk weer wat gedaan met word press, Helaas even naren onderzoeken ondergaan ,het houd maar niet op . volgende weer nog een en dan Operatie denkt de medische . bedankt voor de reactie, liefs van ons..

  1. ha die Cees
    dus bekende platen , zo oud lijk je me toch niet đŸ™‚
    ja ik kwam het tegen in mijn pps archief en dacht , ik zal eens stil staan bij deze harde werkers van toen , man als vrouw
    ook ik ben liever op de ruimte hoor
    wens je een goede nacht

Volgens mij is het zo duidelijk..

