”Zee -Slepers”

Geoptimaliseerd 2013-09-16-16-32-57_Herschaalde%20kopie%20van%20P9160020”Zee Slepers”Klik-hier<<<

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Zee.Slepers

7 reacties op “”Zee -Slepers”

    • Middag Karel. ik heb er wel wat hulp bij gekregen . Wat muziek betreft .het was niet helemaal goed op het einden, nu dus wel.. maar het gaat lukken , en vrije dag vandaag. Karel. Groetjes Cees

    • Ha die Ed. ja joh ik vind het steeds leuker om te maken ,. en ben dol op schepen . hier en daar nog wat tips nodig ..maar het gaat lukken . Groetjes van Marry EN Cees ..

  1. Hoi Cees,
    Ik zie dat je nu wel reacties hebt gekregen, zo zie je maar met een beetje hulp word hij een stuk beter, en nu te openen. Heb de beelden en de muziek vannacht wel zeker 20 keer gehoort voor dat ik hem echt goed vond. Want een pps maken kan je niet met één keer horen. Als hij eenmaal klaar is wil je hem de eerste tijd zelf niet meer horen of zien. hihihihi. Nu vriend, succes ermee en groetjes voor jou en Marry van mij.

Volgens mij is het zo duidelijk..

