”Schouwen-duiven-land”

schouwenduivenlandMooi -schouwen -duivenland>>klikhier<<

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Zeeland

9 reacties op “”Schouwen-duiven-land”

      • ha die Cees
        ik was twee maal in Zeeland
        een maal om ergens zeilen voor mijn broer zijn boot te halen
        en een keer kwam ik er fietsend door komend van Oostende naar Breda
        ja zie die beesten maar eens zo voor de lens te krijgen als in die pps bij mij 🙂
        wens je een fijn weekend

Volgens mij is het zo duidelijk..

