”Ik neem u mee door het Haven Gebied , Rotterdam.

IMG_0371Prachtig-Haven-Gebied>klikhier ,,

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

4 reacties op “”Ik neem u mee door het Haven Gebied , Rotterdam.

    • Goeden morgen Karel. ik wil toch even wat kwijt..er zullen wel dubbelen foto’s op staan maar vind dat geen probleem toch, ik ben bezig helaas veel. Zorgen medisch. Maar wil toch nog wat te maken van de foto’s die ik heb opgeslagen, en
      dat houd me op de been Groetjes en bedankt voor de reactie..

    • Ann ja ben bezig he. en wil toch nog nuttig zijn op de Computer dat probeer ik
      althans.. verder gaat het niet over rozen.nu naar ziekenhuis fijne dag en bedankt voor de mail lxxx van marry en Cees .

Volgens mij is het zo duidelijk..

