”SS. De Rotterdam.

Totaal  vernieuwde Site

Totaal vernieuwde Site

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

18 reacties op “”SS. De Rotterdam.

    • Eindelijk !! Karel zo wilden ik het graag hebben . alles bij elkaar het archief..+ de Categorieën” ik zie nog wel foutjes. maar hoopt ook dat op te lossen Bedankt voor het berichtje. En goed bevonden en dat is mooi toch gr. Cees

    • Hallo Rebbeltje,, Even testje gedaan wel nog niet zo als het moet zijn . zie nog wat ? en dat moet er niet bij staan . mail adres …dus gauw oplossen . in de hoop dat ik dat vinden kan ..Bedankt voor je berichtje Gr Cees ,

  1. Goede morgen Cees,
    Is al een stuk leuker geworden. Alleen zonde dat het schip er niet meer boven staat.!!!!En de achtergrond vind ik zo ook niet echt mooi, met de vele schepen, en dat ze dan nog mee gaan met het scrollen is (vind ik) helemaal niet mooi. Een egale rustige achtergrond vind ik persoonlijk mooier, en het schip “de Rotterdam er weer boven. Met het e-mail in zicht dat werkt ook niet bij andere op de blog, daar kan je niet op klikken om op je site te komen.
    Wel mooi dat je nu weer een naam heeft in de mail van je blog. Als je het nog weet hoe je dat gedaan heeft, even graag naar mij schrijven, in een mail, daar er bij mij blijkt dat er staat “rinusvanrij.wordpress.com. Wil dat graag verandertd zien. En jij hebt het nu gevonden, dus als je het nog weet even schrijven graag. Groetjes ook voor Marry van Rinus

    • Rinus ik ben er nog niet helemaal uit , je hebt gelijk maar zo als ik je vertelden !!!Ben IK nog steeds zoekende. Naar beteren oplossingen ..Rinus ik mail je.. Groetjes,,

    • Hallo Rinus ben druk bezig geweest ,Het SS De Rotterdam die .is weer komen Aanmeren op de site van mij . zo je ziet.
      En hoe gaat nu even opgeknapt !!!! van de moeilijke dagen ,, tot mails Gr Cees

  2. Hallo Cees, het ziet er helemaal niet gek uit en al dat nieuwe maken is ook niet eenvoudig, het is duidelijk en de foto staat er mooi op en daar gaat het ook om, veel succes en liefs voor jou en Mary, Ann.

Volgens mij is het zo duidelijk..

