”Wel Erg leuk uitje Geweest. Varen door het Haven Gebied van Rotterdam”

Erg gezellig  geweest  met  de  familie

Erg gezellig geweest met de familie

‘Rondvaart – Rotterdam’,,,,Klik Hier.

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

11 reacties op “”Wel Erg leuk uitje Geweest. Varen door het Haven Gebied van Rotterdam”

    • Goeden morgen .Inderdaad ik probeer het zelf te maken . Op Powerpoint .maar nog steeds niet goed heb ik begrepen.. ik wilden het met een kleur veranderen maar weet niet waar die kleuren zitten ..Alles is in het wit en blauw?? en ik heb er veel gemaakt ..En daar ben ik dus mee aan de gang als ik in vorm bent. het moet onder de 10MB Zijn ..Erg Bedankt voor het berichtje. Gr Cees

Volgens mij is het zo duidelijk..

