”mooie Passagiers schepen.”

rotterdam-home-gerard-vaas1-4-8-08-300x238”Passagiers-Schepen<<<Klikt hier

Eén reactie op “”mooie Passagiers schepen.”

  1. ha die Cees
    van zo een schuit haalde ik laatst vrienden uit Zwitserland af voor een dagje Amsterdam , was gelukkig vrij en pracht weer
    maar wat ik wilde en hoe ik ook slap ouwehoerde ik mocht niet aan boord
    zag berichten binnen komen over dat grootste container schip , zag beelden daar van al in mijn mail, van ene Rinus hihi
    wens je een goede nacht

Volgens mij is het zo duidelijk..

