3 reacties op “”Tahiti-Bora-bora”

  1. ha die Cees
    dat geeft een mooi beeld van het eiland
    ik zag het van de week nog , zo je wel weet maak ik een zomer toer van leuke en of mooie plekjes , op alfabet , ik begon bij de Z en werk zo elke dag wat ppsjes af
    wens je een goede nacht

  2. ha die Cees
    ja dat in Afrika is zo men zegt en zo de pps wel laat zien een pracht
    de parken van Canada ken ik wel ietsje beter , ik was er van 1972 tot 79
    maar via de ppsjes breng ik ze nu in deze zomertoer wat dichter bij
    mzl

Volgens mij is het zo duidelijk..

