” Koe te Rijswijk in nood ”

En  alles  nu  weer  als  normaal ..de koeien  grazen weer  lekker

En alles nu weer als normaal ..de koeien grazen weer lekker

Onze omgeving

Onze omgeving

Mooi Landschap

Mooi Landschap

Omgeving

Omgeving

En dat  zo  dichtbij   in  de  stad  Rijswijk.  toch

En dat zo dichtbij in de stad Rijswijk. toch

Leuk  kleurtje  had  deze  koe,

Leuk kleurtje had deze koe,

 En was Totaal  de  weg kwijt  maar  ging  snel op  de  loop.

En was Totaal de weg kwijt maar ging snel op de loop.

Ik heb mijn ogen  uit gekeken  waarom zo veel  hulp het duurden  zeker  1 uurtje  voordat het geklaard  was,,

Ik heb mijn ogen uit gekeken waarom zo veel hulp het duurden zeker 1 uurtje voordat het geklaard was,,

Wat  blijkt  er lag  een koe  is  de  sloot hier  5 minuten van ons  vandaan, met veel herrie kwam  de  hulp..

Wat blijkt er lag een koe is de sloot hier 5 minuten van ons vandaan, met veel herrie kwam de hulp..

Eén reactie op “” Koe te Rijswijk in nood ”

  1. Leuk dat je deze reddingactie hebt kunnen fotograferen Cees, ik wens jou en Marry een goed weekend. Hallo Ed. erg mooi om daar even wat foto’s van te maken ,, en ben je nog steeds druk doende op de tuin van je kinderen ,,wat een mooie weken hebben we he ..wel iets te warm , maar daar zijn we Hollanders voor altijd wel wat .. te klagen . heel fijn weekend en de groetjes van Marry en Cees,

Volgens mij is het zo duidelijk..

