”Bij avond licht .Pracht uitzicht van mooie Schepen ”

Prachtig  ik heb er op gekeken  hij was afgemeerd  aldaar  in de  haven van   Scheveningen

Prachtig ik heb er op gekeken hij lag in de haven Scheveningen

Schepen in de avond klikt Hier

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

10 reacties op “”Bij avond licht .Pracht uitzicht van mooie Schepen ”

  1. Hoi Cees, Zie wat Nellie schrijf, en je weet wat ik daarmee bedoel. Eeen hele mooie pps, die ik wel even van je hebt gepikt. hihi, maar niet doorstuurt naar jou vrienden, alleen naar andere.
    Ik zal je straks nog een paar ppsje sturten via mail, maar die hoef je niet op je blog te zetten, lijkt mij, want die zijn door de meeste al gezien. ga nog even naar je volgende blog, groetjes hier.

Volgens mij is het zo duidelijk..

