Afbeelding

De scheveningen pier

De  scheveningen pier

Het zou heel jammer zijn als de pier niet meer zou blijven bestaan .. en niet te hopen dat hij gesloopt zou moeten worden

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

4 reacties op “De scheveningen pier

  1. Via fietszwerver kom ik hier even lezen.
    Mooie foto!
    Ik hoor van een plan om een hotel te beginnen op de pier.
    Dat geeft dan vast ook weer een mooi uitzichten voor de gasten.
    Bij mij zijn het vooral saaie leegstaande kantoren die hotel worden.
    Vrolijke vakantiegroet

  2. Hoi Cees,
    Een prachtige foto van de pier zoals hij was.
    Waarom koop jij hem niet, en knapt hewm weer zo op zoals op de foto, hij verdient zichzelf terug. hihihi Groetjes van mij.

Volgens mij is het zo duidelijk..

