.Explorer.of the sea

Wat een mooi  schip de  nieuwe titanic.

Wat een mooi schip
de nieuwe titanic.

mooi  op  tafels  gezet..

Leuk uitgesneden    meloen

gaaf om te  zien .

gaaf om te zien .

Zoals u weet ik  ben  erg  geïnteresseerd  in  deze  mooie  schepen

Zoals u weet ik ben erg geïnteresseerd in deze mooie schepen

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

2 reacties op “.Explorer.of the sea

  1. Hoi Cees,
    Ik zie dat je hier nog geen reacties op hebt gekregen. Alleen “Like” personen. Dat is wat ik bedoel, schrijven bij andere, komt er vanzelf ook reacties op terug.
    Mooi blogje, met die “Explorer of the sea” en die mooie maloenen.
    Ik heb trouwens een site gevonden met ppsje over zee en schepen, en wat er bij hoort. Zal er zo nu en dan eens enkele sturen.
    Groetjes voor jullie, en een fijne week. Gauw doen Rinus.cees

Volgens mij is het zo duidelijk..

