Afbeelding

1-2-2013.De wens van de Regering

image0011 Na lang gewerkt  te  hebben  en ons pensioen op geboud  te hebben . zijn  we  nu de  sigaar en velen lotgenoten   dit word ons ontnomen .

cvdp  geboren  1939.helaas  de honger winter mee  gemaakt weinig  te  eten ja ik ging via  de  gaar keuken

wat restjes  uit de  grote  potten eten  schapen ..dat weet ik nog heel  goed ,  in mijn  zak  had ik een lepeltje.Die gaarkeuken stond  .in  de  tasmanstraat .te den haag .ik heb  de  wederopbouw mee gemaakt.werte  toen  46 a 48 uur  per week in een banketbakkers  zaak streng  geheten  javastraat ook  te  den haag   toen kwam de hoog Conjuctuur in opmars  geweldig toch  het ging  goed.en  5 dagen  savonds  naar het werk  je  diplomaas  halen  dat was toen gewoon. en  nu  2013 is het zover alles word nu afggenomen  door  de  crisis .mogen we niet meer oud worden  ,we worden  gepakt nu eerst  ons  Pensioen  ,en de  Zorg schanden gewoon. ik  heb  44 jaar hard  moeten werken en verder  medisch niet meer kunnen werken .en daar ga  je  broek nu wel  van afzakken   wat ons nu allemaal te wachten staat is  onzeker voor heel veel    ouderen   .Graag  reactie  lieve  mensen

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

3 reacties op “1-2-2013.De wens van de Regering

  1. De regering is schandalig bezig, het zou allemaal heel anders kunnen Cees. Ik heb die foto van het bidprentje gekopieerd, want dat is een hele goeie. Ik hoop dat dat ok is? Die foto komt nog wel op andere plekken te staan vandaag, zonder jouw persoonlijke verhaal uiteraard.

Volgens mij is het zo duidelijk..

