15-10-2012 Het koepeltje..te scharendijke,,zl

Helaas door vandalisme..voor de 3de keer aangestoken,,2000,2009.2011.
ik heb er veel staan kijken in dat koepeltje.fam woonde er 100 meter vandaan.. weten de mensen het nog waar voor deze koepel voor gediend heeft, van oorsprong was het een uitkijk post ,,in oorlogsjaren werd een landwacht ingesteld..om schepen tijdig te zien aankomen .. en het voor komen dat ze aan wal zouden komen .. helaas de laatste schade is 15,000Euroos,,als kosten plaatje. ik moet de foto nog hebben van vroeger maar moet die opzoeken in mijn oude doos.. die komt later

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

4 reacties op “15-10-2012 Het koepeltje..te scharendijke,,zl

  1. Ik ben als kind op vakantie geweest in Scharendijke en heb daar heerlijke herinneringen aan. Kom nog elk jaar in Zeeland en dit bericht is gewoonweg vreselijk! đŸ˜¦ Hopelijk lukt het de gemeente dit prachtige monument nog een keer te herstellen. Het is helaas nog steeds nodig anno 2012, dat mensen eraan worden herinnerd ‘dat mag nooit meer gebeuren’ net zoals het in brand steken van zo’n monument.

  2. Vreemd ik weet bijna zeker dat ik hier een reactie gezet had…over marijke uit scharendijke…:)
    Och zal wel in de spam zitten dan…maakt niet uit ook het is een mooi plekje om je gedachten eens te laten gaan en de oude foto komt vast een keer.
    Zo kom je van het een bij het ander uit.
    Grtjes en gaat goed toch met je blogjes?

Volgens mij is het zo duidelijk..

