8-8-2012- Water melon Festival..in Italiy

Wat zijn  het  toch kunstenaars ik heb het zelf  mogen mee  maken in mijn  vaar tijd .er  is veel  geduld voor nodig. ook   werd er   heel veel  met groten blokken ijs gewerkt pracht gezicht  als het in  de eet  salon geplaats  werd .uren waren  ze  er mee  aan  de  gang,,nogmaals ik  heb het mogen mee maken   cees

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

4 reacties op “8-8-2012- Water melon Festival..in Italiy

  1. Ja prachtige kunstwerkjes…en de bovenste doet me denken aan een etentje
    Iemand had in een restaurant voor ons gekookt en haar man zat bij ons aan tafel…bij de zeewolf kregen we allemaal zo’n grote ronde blinkende bol eroverheen…feestje bij het open maken behalve voor de man want daar lag de kop onder de blinkende bol hihi
    Net als bij de eerste foto keurig op een bedje van sla whahahaha
    Fijn weekend

Volgens mij is het zo duidelijk..

