8-8-12 SS De Rotterdam..

Ik kon dit niet laten.deze foto hier op te zetten, ik vind hem erg geweldig,mooi gemaakt reden ik heb er op gevaren Ed bedankt nogmaals

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

2 reacties op “8-8-12 SS De Rotterdam..

  1. Als je op de Rotterdam hebt gevaren, kan ik mij voorstellen dat deze foto je toch wel iets doet. Voor de liefhebbers…….even op de foto klikken, en je krijgt hem in groot formaat te zien. En nogmaals, graag gedaan Cees.

Volgens mij is het zo duidelijk..

