2007-09 -Bernkastel- Traben trarbach-Rondvaard,,

Rondvaard,,Bernkastel- Trarbach..deze.is nu juist,,.

Erg mooi de wijn streek + goeden wijntjes.-
het was de moeite waard

Prachtig  uitzicht,,over  de  druivenstreek.= heerlijke  wijn  ?

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

2 reacties op “2007-09 -Bernkastel- Traben trarbach-Rondvaard,,

    • Hoi tanja.. dat is wel heel lang geleden he..ik was je al een heel poosje kwijt ..en kon je niet meer terug vinden.
      computer was helemaal uitgevallen.dus ook de adressen enz..maar welkom op mijn wordpress,en alles nu goed gekomen .
      wat ik nog weet je was met een grote verbouwing bezig paarden ???stal ??? ..niet te hopen dat ik dat mis hebt..lieve groetjes van marry en cees..

Volgens mij is het zo duidelijk..

