2012-30-05 Schotse-hooglanders

Ook deze afbeeldingen ..komen uit den-haag

10 reacties op “2012-30-05 Schotse-hooglanders

      • Hallo Cees, even antwoord op je vraag. Ik heb nog helemaal niets gedaan op W.P. alleen een account aangemaakt. Ik moet alles nog gaan uitzoeken als ik tijd heb, Facebook heb ik ook verwijderd nu heb ik alleen nog Hyves. Morgen vertrek ik naar Tunesië als ik terug ben hoor je weer van mij. Lieve groet ook aan Marry en tot……
        Daaaaag,
        Mahdia

      • IK ben jou helemaal uit het Oog verloren Gr Cees

Volgens mij is het zo duidelijk..

