Zwarte-woud- Die Glaserne stadt

Het zwarte woud–.. geweldig mooi..met  veel sneeuw kwamen we er aan. ..er werd  gestaakt  .Reden er word meer loon  gevraagd,, tevens veel   lawine gevaar .!  het was weer gezellig.met onze vrienden. die  dagen joh,,die gaat veel  te hard, Daar waren ook veel  winkels  wat het glaswerk  betreft  ,,en ook zeker  een pracht winkel  met alleen  Swarovski..  glaswerk.. en  zo als het altijd gaat .. kopen we weer mooi  glaswerk,,

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

5 reacties op “Zwarte-woud- Die Glaserne stadt

  1. Hallo Cees, eindelijk je site gevonden en die ziet er mooi uit, wat zullen jullie genoten hebben van jullie vakantie en wat mooi glaswerk is natuurlijk altijd fijn en een mooie herrinnering aan de vakantie.
    Lieve groet voor jou en Marry, Ann.

    • Hoi Ann zo dus toch gevonden mijn wordpress. wel heel leuk hoor! joh het is allemaal niet bij te houden en dat word me te veel. face book doe ik niks meer mee. dit wel 2 jaar geleden
      ik kan zo ver niet meer..nog steeds die problemen ,,, ik vind het ook heel leuk om te op mijn wordpress
      zit lieve groetjes van marry en cees…

  2. Zoals beloofd kom ik ook hier een kijkje nemen en verrassend een fotosite…had het kunnen weten haha
    Ja kom van Edward af en dus foto’s gekeken.
    Groetjes en kom vast regelmatiger hier kijken…Nellie

Volgens mij is het zo duidelijk..

