Antarctica (Zuidpool)-30-graden

Geweldig om  dezen   plaatjes  te  zien, Maar wel  erg  koud  hoor De  ijs  laag  kan daar wel op plekken 2400 meter dik  zijn, plus  een  windkracht  die kan wel oplopen ,tot    een snelheid,van 300 km per uur ,ik heb  gehoord dat er ijsvis wedstrijden.. zijn.hier moet je wel  een hele lange vis lijn hebben grapje hoor,maar kan je wel  vertellen , dat het  me  veel te koud  is.ik blijf maar  lekker  thuis,

Prachtig om te bekijken

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Antarctica

4 reacties op “Antarctica (Zuidpool)-30-graden

    • Annabel- dat is heel lang geleden hoor. nogmaals ik heb heel veel gezien van de wereld..maar ben ook veel kwijt. zo gaat dat he..zal even bekijken hoe ik het kan oplossen! bedankt voor de tip..ja dat is inderdaat waar in de midden zetten, ja nooit te oud om te leren,toch
      groetjes cees

Volgens mij is het zo duidelijk..

