Een kleine verzameling-hummeltjes,

Gewoon leuk om te bezitten – De Hummeltjes..

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Algemeen

2 reacties op “Een kleine verzameling-hummeltjes,

  1. Ojee ik hoop dat het meevalt het bezoekje aan het ziekenhuis. Sterkte met alles. Ik keek toevallig in mijn GB en zag jou berichtjes. Ik ben wel in Rotterdam geboren maar weet er niets meer van, ik was 18dagen toen mijn ouders er weer zijn vertrokken. Huis gebombardeerd en mijn pa moest werken in Duitsland. Fijna avond . Groetjes Anna

    • Dat is dan ook toevallig annabel.. waar ik geboren was dat is helemaal weg gebombardeerd- maar heb wel foto gezien van het gebouw,
      1939 ben ik dus geboren zal er niet te veel over zeggen dat is te persoonlijk.. niet op deze!!!! manier dus,, fijne dag verder ..cees

Volgens mij is het zo duidelijk..

