De jaren 1920.. De waldhoorn

Langs  berg en  dal klikt  hoorn  geschal, met vollen zuivr”re toon , Met  vollen zuivr’en  toon, En forsch en stout weer klinkt door ;woud Die galmt zoo schoon,zo schoon Die  galm zo schoon zoo schoon

t”geeft schooner kleur en frisscher geurAan alleswat me om ringt,, Aan  alles  wat  me omringt, En bt”bleek  je  spat zijn  paarlen nat  ,Als of t”een liedje zingt,,Als of t” een  liedje zingt,

-Genot en rust en levens lust Daalt bij die  me  lodij,,Daald bij  die me lodij verdriet en smart wijkt uit het  hart,, En vlucht,van mij  en vlucht , en vlucht..van  mij..

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Liedjes

Volgens mij is het zo duidelijk..

