Overgrootvaders-anno 1892

De 2 opaatjes zittend voor baken kruijerdamzeweg, vdpanne..

Dit  zijn  twee opa’s . van de  panne  rechts zittende met buurman van peenen.

 
geweldig leuk om,  te  zien  anno  1892  het baken bestaat nog steeds  het is nu  een  camping  geworden
ze woonde  op  de  kruijerdamse weg  nummer..10 daar woonden  twee.  famillies  van  de  panne  ,mijn opa  hete izaak. en had 4 dochters  en een  zoon  wim. het koepeltje  staat  er ook  nog  steeds,,wel leuk om  te  zien toch
6 reacties op “Overgrootvaders-anno 1892

  1. Mooie foto zeg! Ik ben ook altijd op zoek naar oude kiekjes voor mijn stamboom. Mijn oma was een “van de Panne” en ik wilde vragen wanneer deze Izaak is geboren en of er tussen ons enig familieverband zou kunnen bestaan?!

    • Helaas weet ik dat niet,ik was het buiten beentje van de fam vdpanne helaas na
      mijn 14 de jaar kwam ik incontakt met de fam die woonden op de berenweg te Scharendijke..volgens mij waren het 2 broers,,onze opa.s.Een daar ook weer opa’s van ..Gr Cees

      • nee, mijn oma Adriana komt van Anna Paulowna, haar grootvader Bartel vertrok met zijn gezin eind van de 19e eeuw daar naar toe. Ze kwamen uit Elkerzee.

  2. hallo Jeanine kan jij Karin die woont te Bremen de fam komt ook uit Scharendijke. Mijn fam heeft op school gezeten te Elkerzee..1926 .tot laters leuk voor het berichtje,gr Cees

Volgens mij is het zo duidelijk..

