Argentina

door http:ceesvandepanne.wordpress.com Geplaatst in Foto's

5 reacties op “Argentina

    • Hoi Henk weer even naar jou foto..s gekeken ,ik kom wel een heel eind.op wordpress.
      maar snap alleen nog niet hoe je vrienden kan toevoegen,,, bij wordpress,,
      2 vrieden heb ik er op staan ,maar te weinig hoor, wat ik ook nog niet snapt afkeuren
      of goed keuren.laat het me maar weten ,,helefijne feestdagen toegewenst.. gr van ons,

  1. Hoi Cees, dat ziet en prachtig uit vriend, maar ook even een klein beetje kritiek : die kleine foto’s (tjes) zijn ook op dezelfde groote te krijgen, zoals ik je al in de mail uitgelegt hebt. Gewoon op het fototje klikken dan komen er blokjes omheen te staan en als je dan op de hoeken uitrekt worden ze ook groot. Verder, nogmaals ziet het er prachtig uit Groetjes voor jou en Marry van Rinus

  2. Hoi Cees, dat ziet en prachtig uit vriend, maar ook even een klein beetje kritiek : die kleine foto’s (tjes) zijn ook op dezelfde grote te krijgen, zoals ik je al in de mail uitgelegd hebt. Gewoon op het fotootje klikken dan komen er blokjes omheen te staan en als je dan op de hoeken uitrekt worden ze ook groot. Verder, nogmaals ziet het er prachtig uit Groetjes voor jou en Marry van Rinus

    • Hoi Vriend Rinus. het is wel zoeken hoor,,maar hoopt dat er even berichtje verstuurd word naar mijn gastenboek. en verder
      kijken of het gaat lukken om mijn vrienden een plekje te kunnen geven op.lijst vrienden groetjes van marrey en cees,,

Volgens mij is het zo duidelijk..

