Modern-Avondgebed

                                           Gekregen  van een  lieve space”s  vriendin,,
 
                           Modern -Avondgebed.
                                 Lieve  heer. 
 Iedere eenzame avond  als ik stil lig in  mijn bed. Prevel
ik  met gesloten mond dit korte en  lief gebed,
God  zegen al mijn  bekenden !  waar ze  ook  mogen  zijn
Bewaar hun voorellende anders  heb ik  ook  zo”n pijn
 
En God  er is nog  iets waarvan ik  hoop dat u dat voor  mij  doet.
een lastige vraag,  het  is  niet niets maar  zorg dat  mijn  computer 
 het  doet,ik weet mijn  vraag is een vreemde  vraag! maar  nootzakelijk
wat ik u  zweer en als  ik het niert  meende,vroeg ik het niet hoor heer.
 
Want  dit computer kastje verbergt meer  dan een  On en  een End.
 daar  zitten ook  al mijn vrienden, in dat  kleine Compartiment.
Ik heb  ze goed  leren  kennen, door dingen die  ik van  ze  kreeg.
en heer  het wordt dan  wennen als  mijn  Computer   ineens  zweeg.
 
Door vertrouwen.kwamen  ze  bij mij  binnen,het zelfde eigelijkbij u
we sturen elkaar lieve en  leuke  dingen, en onze  vrienschap  groeide  .
  Alstublief  stop nu voor  even en laat  anderen  mensen  daar  , geef
ze allen uit  mijn  bestand  u  zegen  die  van mij  houden  en dan  ben ik  klaar,,
 
Laat  liefde  groeien  tot  uw  hemeldak en  zegen elk bericht in mijn  postvak 
 en ook  die  het  mij  verzonden hebben  dat verdiend,wanner u  uw hemelse
 lijst  op nieuw gaat  laden ,op  u eigen  CD–ROM,zegen dan allen  die  dit gebed
,ook  baden en  verzonden  naar God -Com
 
 
 
 
8 reacties op “Modern-Avondgebed

  1. Whoehahaha, erg leuk Cees, ik bid niet en geloof niet, maar dit gebed is beter dan vloeken! Ik hoop dat je een goede zondagavond mag hebben, liefs voor jou en je vrouw.Ann.

    • HOI Ann het lijkt me leuk!! om je bij mij op wordpress te mogen begroeten ,,
      zeker 4 jaar sta je bij mij als vriendin geboekt– en wilde het weer zo houden toch..
      alles gaat nu wat beter naar wens.via broertje ED ben ik er achter gekomen
      hoe het een beetje werkt

    • Hoi ingeborg ik wil van facebook en hyves af – vind het niet leuk meer ..ik ben al een poosje aan het uitzoeken hoe dit in zijn werk gaat wel moeilijk hoor op wordpress. ik weet nog niet hoe ik de foto..s moet plaatswen bij de juiste
      archieven dat is een groot probleem..lieve groetjes van marry en cees,,

Volgens mij is het zo duidelijk..

